Obecnie powstaje coraz więcej stacji telewizyjnych. Mogą one być ogólnotematyczne albo też ukierunkowane na jeden konkretny temat, jak np. sport, bajki dla dzieci, podróże, muzyka, itp. Ponieważ jednak stacji tych jest teraz tak dużo, muszą one starać się pozyskiwać nowych telewidzów – klientów, którzy będą regularnie daną telewizję oglądać. Stacje telewizyjne podejmują w tym celu działania o różnym charakterze. Najlepiej, jeśli w ramach tych działań wręczają one potencjalnym telewidzom różnego rodzaju prezenty – dzięki temu ludzie ci poczują się docenieni i być może zdecydują się na oglądanie, przynajmniej czasami, danej stacji telewizyjnej. Jak może to konkretnie wyglądać?Stacje telewizyjne to zdecydowanie przedsiębiorstwa, które mają fundusze na reklamę. Dlatego też upominki reklamowe, o których mowa, mogą być eleganckie, funkcjonalne, trwałe i wartościowe. Jakie mogą to być przedmioty, w ujęciu bardziej konkretnym?
Po pierwsze, przedmioty codziennego użytku, przydatne ludziom w sytuacjach codziennych. Po drugie, mogą to być akcesoria do utrzymywania czystości, ale także drobne upominki, jak notes, długopis, itp. Wszystkie przedmioty będą dobre, jeśli tylko będą przydatne klientowi – potencjalnemu telewidzowi w tym wypadku, a jednocześnie będą reklamować daną stację telewizyjną poprzez umieszczony w konkretnym miejscu nadruk.
Owe upominki reklamowe mogą trafiać do rąk klientów poprzez rozmaite akcje. Np. akcja polegająca na rozdawaniu tych gadżetów potencjalnym widzom na ulicach i innych punktach większych miast. W największych ośrodkach miejskich można spotkać się z takimi akcjami bardzo często – ich celem jest zawsze pozyskanie nowego klienta.
A co z utrzymywaniem relacji z dotychczasowymi widzami danej stacji telewizyjnej? Działaniem mającym na celu osiągnięcie tego może być konkurs ogłaszany na antenie danej stacji. Konkurs ten, przeznaczony dla widzów stacji, może dotyczyć wiedzy o kwestiach związanych ze stacją albo jej ofertą programową. Chodzi po prostu o to, aby wiadomo było, że zwycięzcą konkursu będzie stały telewidz. Tylko wówczas będzie on w stanie odpowiedzieć poprawnie na pytanie konkursowe. Jak można się domyślić, Upominki reklamowe są nagrodą w takich konkursach.
Tags: upominki reklamowe, upominki reklamowe gadżety, upominki reklamowe marketing